hakkımda

KÜNYE İLETİŞİM

HAKKIMDA MERAK ETTİKLERİNİZ... Uzak doğunun ilk mistik bilgisine ilgim 1988'de gezmeye gittiğim Endonezya'da Bali T...

20 Haziran 2012 Çarşamba

EVLER BHAVA



EVLERİN ANLAMLARI

"Whole sign";  tam ev sistemi kullandığımızda 360 dereceye böldüğümüz doğum haritamızda 12 eşit parça bulunur. Bunların her birine ev adı verilir. Her evin ifade ettiği değişik anlamları vardır. Gezegenler bu evlerde yerleşerek yaşamda konsantre olduğumuz alanları gösterir. Gezegenlerin tek başına evlerde bulunmaları en makbul durumdur. 3 veya fazla gezegen bir evde bulunuyorsa gezegenler sıkışmaya, birbirini itelemeye başlar.

EVLER  NE DİYOR?

  

1-4-7-10. KÖŞE EVLER: haritanın köşe evleridir, uğurludurlar, evin kolonları gibidir. Buradaki gezegenler hayata ne kadar sağlam ayaklarla bastığınızı verir.
1-5-9. KONA EVLER: üçgen evler uğurludur fakat yaşamda birinden desteği gerektirir. 
2-5-8-11 PANAPHARAS EVLER: kazanç getiren evlerdir.
3-6-10-11 UPACAYAS EVLER: ilerleten geliştiren evler 
6--8-12. EVLER: zorlayıcı kötü evler, dustana, yaşamda zorlu etkiler veren evlerdir.

1.EV: BEN AKILIM,  BEDENİM
Fiziksel beden, ten, görünüş, baş, zeka, güç, enerji, şöhret, başarı, geldiğin sınıf, doğum şekli.

2.EV: BEN AİLEYİM, PARA VE  ZEVKİM
Zenginlik, aile, konuşma, gözler, ağız, yüz, ses, yiyecek

3.EV: BEN CESARETİM, İFADEYİM, SAVAŞIM
Genç kardeşler, cesaret, zihnin gücü, iletişim yeteneği,, yaratıcılık, boğaz, kulaklar, eller, kısa yolculuklar

4.EV: BEN İÇSEL MUTLULUĞUM, ANNEYİM, İLKÖĞRETİMİM
Anne, taşıma araçları (otomobil,vapur,vb), toprak, anavatan, çocukluk, eğitim, mutluluk, rahatlık, kalp

5. EV: BEN HAFIZAYIM, ÇOCUKLARIM,YARATICIĞIM
Zeka, çocuklar, dualar, mide, sindirim sistemi, otorite, ün, aşk, tutku, duygular, yargı, spekülasyon

6.EV: BEN HİZMET SEKTÖRÜ, HASTALIKLARIM, TÜM GÜNAHLARIM VE DÜŞMANLARIM
Düşmanlar, hizmetkarlar, hizmet sektörü, akrabalar, mental tansiyon, yaralanmalar, sağlık, hastalıklar, kazalar

7.EV: BEN ÜN,ŞÖHRET, ŞEREF VE EŞİM
Evlilik, evlilik yaşamı, seks, tutku, uzun yolculuklar, ortaklar, iş yaşamı, ölüm

8. EV: BEN BORÇLAR, DEĞİŞİM VE DÖNÜŞÜMÜM
Yaşam uzunluğu, borçlar, kötü şöhret, hastalıklar, arkadaşların kaybı, okült, kötülükler, hediyeler, kazanılmamış kazançlar, gizli olaylar.

9.EV: BEN EN BÜYÜK ŞANSIM VE BABAYIM, YÜKSEK EĞİTİMİM
Baba, öğretmenler, patron, şans, dinsel görüş, yüksek eğitim, yurt dışındaki şans, yabancı yerlere yolculuk, geçmiş yaşam, doğum sebebi, liderlik, doğru davranış, sempati, bağışlar.

10.EV: BEN KARİYERİM
Büyümek, profesyonel yaşam, karma, toplumdaki yer, ün, başarılar

11.EV: BEN ARZULAR, ÜMİTLER VE İSTEKLERİM
Büyük kardeşler, gelir, kazançlar, arkadaşlar, arzuların gerçekleşmesi




12.EV: BEN KAYIPLARIM YATAK ODASI VE YURTDIŞIYIM VE GİZLİ DÜŞMANLARIM
Kayıplar, maceralar, cezalandırma, hapis olmak (evde veya başka bir mekanda anlaşılmalı), hastaneler, yatak zevkleri, kötü şans, kötü alışkanlıklar, uyku, meditasyon, bağışlar, gizli düşmanlar, uzaklarda yerleşmek, mokşa.


DERİVATİV  EV  TEKNİĞİ

Kendi haritanızdan kardeşinizin konuşmasını ve gelirini görmek için 3. Evden 2. Eve bakabiliriz: 4. Ev küçük kardeşlerin konuşmasını, gelirini gösterir. Örneğin yine 4. Ev 11. Evden 6. Evdir ve arkadaşlarınızın düşmanlarını ve hastalıklarını gösterecektir. 4. Ev 5. Evden 12. Evdir çocukların yurt dışı bağlantılarını da gösterir. Bu örnekler çoğaltılabilir.

  


PANAPHARAS EVLER
kazanç getiren evlerdir.
2-5-8-11.






DUSTANA EVLER
   yaşamda zorlu etkiler veren evlerdir.
6- 8- 12. 





UPACAYAS EVLER

ilerleten geliştiren büyüme veren evlerdir.
3-6-10-11 




TRİKONA EVLER
üçgen evler en uğurlu yerler
1-5-9. 





KÖŞE EVLER
 uğurludurlar, hayata  sağlam basış verir
1-4-7-10. 








NAMASTE  


:::   Jaimini / Parashara Jyotiṣa śiṣya  :::   Vedik Designer   :::   Vastu  śastri  İç Mimar   :::



śiṣya in PJC Devaguru Center India ,  Rama Regional Academy of Vedic Denmark




5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu uyarınca yazılarımın her hakkı saklıdır,  kopyalanamaz.