AY BURCU 9 YENGEÇ ASLESHA



9  / 27
16° 40' - 29°59 YENGEÇ  BURCU AŞLEŞA nakşatrasıdır.


 Aşleşha nakşatrası benim doğduğum nakşatra, sahibi olarak bu nakşatranın kitaplarda yazıldığı gibi olumsuz karakter özelliği vermediğini bizzat sizinle paylaşmak istiyorum. Sanskritçeden İngilizceye çevrilmesine rağmen bir sürü vedik kitabı tam bilgileri yansıtmıyor, bu yüzden de Gurularımın verdiği değerli bilgileri sizlerle paylaşmak istiyorum. 

Çok derin ve çok düşünen filozof veya spritüel yükselmiş ruhlar Aşleşa'da doğabilir.





Biraz soğuk tabiatlı çabuk kaynaşmayan ciddi ve kendi işine çok odaklı olmayı sağlıyor ki bu bende de var. Aşleşha derine inmeyi seven araştırmacıların menzili. Yöneticisi Merkür ve bu iyi yerleştiyse özellikle astroloji yeteneği verebiliyor.  

Aileye özellikle anneye zarar verdiği doğru, anneden uzaklaşma ve başka sert konumlar varsa kayıp verir ki 5 yaşımda annemi-babamı kaybettim. 

iki ciltlik Nakşatra mandala kitabımda sayfalarca anlatılıyor bu menziller,  işte vedik astrolojinin şaşırtıcı öngörülerinden; yaşlar konusunda ben çok şaşırmıştım ilk okuduğunda. Aşleşa 40 yaşında beklenmedik bir gelir sahibi yapabilir. 35-36. yaşlarda da para kaybı verebilir. Her nakşatranın ayrı bir özelliği ve vurguladığı bir yaşı var.








NAMASTE  


:::   Jaimini / Parashara Jyotiṣa śiṣya  :::   Vedik Designer   :::   Vastu  śastri  İç Mimar   :::



śiṣya in PJC Devaguru Center India ,  Rama Regional Academy of Vedic Denmark




5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu uyarınca yazılarımın her hakkı saklıdır,  kopyalanamaz.

Bu blogdaki popüler yayınlar

AY BURCUNU NAKŞATRANI BULMAK

ŞANSLI MISIN?

2017