GOVINDA LILA


RUHUNUN YÜKSELMESİNİ HIZLANDIRAN TEK BİR KİŞİ VARDIR O DA ANCAK PARAMPARA ZİNCİRİNDEN GELEN GÜÇLÜ BİR GURUDUR Kİ BU DA HARİTANDA GÜÇLÜ BİR JÜPİTER VARSA SAĞLANABİLİR. 


"GOVİNDA LİLA'NIN TATLILIĞI KİTABINDAN....






"Bhagavad-Gitā 18:65’de der ki:

Man-manā bhava mad-bhakto
Mad-yajī  māṁ namaskuru
Mām evaiṣyasi satyaṁ te
Pratijāne priyo ′si me

“Kalbini ve zihnini  bana odakla, benim adanmışım ol, bana hizmet, bana saygılarını sun ve böylece bana gelirsin. Bunun için söz veriyorum çünkü benim için en sevgilisin.”

Bu Bhagavat-Gitā’nın içindekiler içindeki en değerli dörtlüktür. Hatta ondan sonra gelen dörtlük 18:66’dan bile daha mükemmeldir; 

sarva dharman parityajya: “bütün dinsel formları bırak ve eşi olmayan benim korumama gel, seni bütün günahsal aktivitelerinden temizliyorum, korkma.” 

18:65’deki man-manā bhava dizesi bundan da daha mükemmeldir. 

18:66’daki sarva dharman parityajya dizesi, adanmışlık teslimiyeti hakkında talimat verir. Fakat 18:65’deki Man-manā bhava dizesi, teslimiyetin meyvesini, sonucunu verdiği için çok daha yücelmiş bir anlam taşır.

Gita’yı okurken, özellikle de bunu hazırlayan önemli öğretmenler zincirinin tefsirlerine baktığımızda, Bhagavad-gita nın talimatlarının 5 aşamalı olduğunu görürüz. İlk başta herkes için yazılmış genel talimatlar vardır. Sonra gizli talimatlar gelir, daha sonra daha gizli, daha sonra daha gizli ve en sonunda da en gizli talimatlar verilir. Bu talimatlar uzun anlatımlar yerine sıkıştırılmış beyitler içinde saklanmışlardır. 


DİKŞA GURUM PARAMPARA SRI SRIMAD BHAKTIVEDANTA NARAYANA MAHARAJA 'NIN  KALEMİNDEN ÇEVİRİM....

RUHUN ŞAD OLSUN 




GÖRSEL: GURUDEV'İN ilk ve son İstanbul ziyaretinden, sabah 5:00, Kuruçeşme, 2008 Eylül






NAMASTE  


:::   Jaimini / Parashara Jyotiṣa śiṣya  :::   Vedik Designer   :::   Vastu  śastri  İç Mimar   :::



śiṣya in PJC Devaguru Center India ,  Rama Regional Academy of Vedic Denmark




5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu uyarınca yazılarımın her hakkı saklıdır,  kopyalanamaz.

Bu blogdaki popüler yayınlar

AY BURCUNU NAKŞATRANI BULMAK

ŞANSLI MISIN?

DAŞALAR