hakkımda

KÜNYE İLETİŞİM

HAKKIMDA MERAK ETTİKLERİNİZ... Uzak doğunun ilk mistik bilgisine ilgim 1988'de gezmeye gittiğim Endonezya'da Bali T...

16 Aralık 2012 Pazar

EVLİLİK GÜNÜ SEÇERKEN MUHURTA





BİZİ ÖLÜM AYIRIR ANCAK "YA SEVGİLİ "


Astrolojiye ruhu bulaşan birinin kopması mümkün değil, günlerdir yeni bilgiler okuyorum “yenilendim”  kendimi yine. Şarj olup yine vermek, tekrar şarj olmak ve vermek… işte bütün yaptığım bu burada.




Bugün 16 Aralık 2012 Akrep burcundaki gezegen sıkışıklığını bitirdik sayılır. Sayılır diyorum çünkü bazı geçişlere hala ihtiyacımız olacak.  Venüs - Merkür ve Ejderin asasının materyal efendisi Rahu ise Akrep burcunun sonlarında burç değiştirmeye hazır bekliyor. Hala yer altı efendilerinin enerjileri Akrep burcunda söz sahibi görünüyorlar.

 Bir danışmanım evlilik zamanı bekliyor benden, ben de bekletiyorum onu, vakti gelmedi bu konumlarda evlenme diyorum, 12 12 2012’yi yakalayamadığı için çok mutsuz, ama aslen vedik bilen için bu tarihler tehlikeli günler diyorum, damat pek sabırsızmış, az kaldı biraz daha bekle lütfen sevgili. Akrep burcundaki bu kadar birikimde evlenmek! Venüs - Rahu birlikteliğini yani şokları hayatına sokmak demek bir kere. Akrep aldığımız nefes sayısını indirgemeye çalışan etkiler veriyor. 




Yaşamsal indirgeme, ayuş debilite dediğimiz Rahu Akrep’te etkisi nefesi azaltır. Buna erken ölüm denir. Evlilikte erken ölüm nasıl olur? evlilik mutluluğunun kısa sürmesi, ölümlerle gelen kopuş Akrep’te vurgulanır.  Sana bahşedilen nefes sayısını bitirmeden erken ölüm potansiyeli var sevgili dostlar. Bu yüzden hepimiz yaşamımıza saygı göstererek bu kaotik yaşantımızda nefesimizi kontrol etmeyi öğrenmeliyiz. Doğru nefesi öğrenmek uzakdoğuda bir bilinç düzeyidir. Sigara niye yaşamı azaltıyor dersiniz? Sayısı belli olan nefes sayınızı indirgiyor zira.  

En basit göstergelere bugün değinmek istemiştim. Rahu-Venüs açılarında evlenmekten uzak durun nacizane tavsiyemdir. Sonra evliliği kurtarmak adına bir sürü tedavi edici remedy yapmak zorunda kalabilirsiniz. Haritalarınız güçlüyse kolay atlatabilir misiniz? evet bazı olaylardan sonra olabilir. Evlilik günü seçmenin daha bir çok kuralı var elbette bunları ilerleyen günlerde fırsatım olduğunda yazacağım.




NAMASTE  


:::   Jaimini / Parashara Jyotiṣa śiṣya  :::   Vedik Designer   :::   Vastu  śastri  İç Mimar   :::



śiṣya in PJC Devaguru Center India ,  Rama Regional Academy of Vedic Denmark




5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu uyarınca yazılarımın her hakkı saklıdır,  kopyalanamaz.