OKUYUCU MEKTUPLARI PANİK ATAK

 

SORU: 


" meraba internetten yazılarınızı okuyorum nedense astrolojiye bu aralar çok fazla sardım bende anlamadım ama yazılarınız gercekten çok çok güzel sadece size 1 soru sormak istiyorum 2. evimde ketu ay ve jupiter kavuşum halinde 8. evimde satürn ve rahu cok fazla ölümden korkuyorum ve panik atagım var 8. ev ölüm evi oldugundan rahunun bu yönde korku vermesi olabilir mi cevaplarsanız cok memnun kalırım iyi çalışmalar. BAY M.M.T;




CEVAP: 


"Selam M.M.T bey, yazılarımı beğendiğinize sevindim, 8. evde Satürn iyidir, yaşamı uzatır, Ay-Ketu birleşmesi olabilir ama tabi haritanın bütünü çok önemli. Panik atak için alt haritalara bakılabilir, her Ay-Ketu birleşimi doğan panik atak değildir fakat bir gösterge olabilir, 2. ev aile ve gelirler olduğu için ailenizde yerleşmiş bir korku üstüne gitmelisiniz. Veya gelirlerinize bakmalı belki de? Tedavisi kişide gizli olan panik atakta Aile dizimi terapisi önerebilirim. Korkulardan arınmak da şart."

Yaşamınızda esenlikler diliyorum

NAMASTE  


:::   Jaimini / Parashara Jyotiṣa śiṣya  :::   Vedik Designer   :::   Vastu  śastri  İç Mimar   :::

śiṣya in PJC Devaguru Center India ,  Rama Regional Academy of Vedic Denmark





5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu uyarınca yazılarımın her hakkı saklıdır,  kopyalanamaz.

Bu blogdaki popüler yayınlar

AY BURCUNU NAKŞATRANI BULMAK

2017

ŞANSLI MISIN?