OKUYUCU MEKTUPLARI


Daha önce uçaktan bana mail atan genç bir okuyucum eğitimle ilgili yeni bir sorunundan bahsediyor :

 “Saturn 4. evde olmasına rağmen astarvarga değeri navamsada düşük ondan sanırım, disiplinli olamıyorum, rutin şekilde çalışamıyorum var mı bir tavsiyeniz . saygılar ve sevgiler viyanadan aufwiedersehen

Sevgili S.E,

Hertip yüksek eğitim için önce genel gösterge olan rasi( doğum) haritandaki 9. Evine bakalım. Koç burcu yönetmekte ve Mars Jüpiter’in burcunda Rahu ile birleşimde olduğunu görüyoruz ve Mars Kalasarpanın ucundadır



Rahu Balığın burcunda rahatsız konumdadır ve sizin  yüksek eğitim belirtecinize “hadi kalk gidelim burada ne işimiz var, başka konularda sana bilgiler aktarabilirim” diyor. Kalasarpanın ucu olduğu için, zihin eğitime odaklanmakta zorlanabilir. Çünkü bu Rahu, lagna lordu olan Güneş’i D24’te bulandırmakta da.

Rasideki 9. Ev sadece eğitimi göstermez. Navamsa da bu konuda karar veremez. Bu yüzden eğitim haritası olan D24 Sidhamsayı  incelemeliyiz. Doğum saatiniz doğru ise D24 yükselen burcu Oğlak gözükmekte. Bu haritada rasi yükselen lordunuz Güneş 12. Evde Rahu ve Ketu ile birlikte marana karaka stahana (MKS;kendini, ölmüş gibi hisseden) durumda, sandığınızın aksine Satürn Kova’da 2. Evinizde kendi burcunda son derece güçlü yerleşmiş. Rasideki  9un lordu Mars da eğitim haritasında 7. Evde MKS durumundadır. Özellikle doktora yapmayı düşünüyorsanız son derece zor bir yerleşimdir. Atma Karaka olan Jüpiter,  2018’e kadar bazı sıkıntılarla yüzleşmenin Kalasarpa adına da hayırlı olabileceğini gösteriyor.


Şu an içinde olduğunuz Jüpiter daşa için, daşa lordu Jüpiter raside köşe evinizde yeni fırsatlar hazırlarken, D24 haritasının 6. Evinde olması master eğitiminiz için güzel durumdadır. Gochara Jüpiter şu an Boğa burcunda ileri hareketiyle Ay’ınıza göre 9. Evden transit geçmekte Haziran ayına kadar olumlu konumdadır. Mars’ın Atma Karaka gezegeninizden 2. Evde olması,  Mars’a olumlu bir supha yoga oluşturuyor ve eğitimle ilgili  konuların ağırlığını kolay olmasa da tolere edebileceğinizi göstermekte.


Haziran’dan itibaren bu transit bitecek, sıkıntılar için mantra çalışması önerilebilir.
Burada MKS Güneş ve Mars için tedavi verilebilir.  Kala sarpayı kıran Jüpiter yeterince  güçlüdür.  Fakat Atma Karaka olması ve önünde Rahu ve Mars gibi iki malefik gezegenle kapanarak asubha yoga alması  yüzünden iç daralması, sıkıntı ve çalışma isteğinin azalması gibi durumlar zaman zaman oluşabilir. Özellikle Kova ve Balık burçlarında gezegen geçişleri arttığında bu sıkıntı artacaktır.


Genel olarak Güneş 12. Evde yurt dışında eğitim almanızı desteklerken yalnızlık hissi yansıtıyor ve üstüne ışığını kesen Rahu yüzünden bu çalışma isteksizliği gibi algılanabilir. Mantralar kişiye ve haritaya özeldir bu yüzden yanlış kullanımı engellemek adına burada belirtmeyi uygun görmedim,  yapacağınızı düşünüyorsanız sormak için mail atabilirsiniz.

Özetle güçlü bir harita ve köşe evdeki Jüpiter tüm haritanın güçlüklerini yok etmeye çalışıyor. Eğitim yaşamınızda başarılar diliyorum.

NAMASTE  


:::   Jaimini / Parashara Jyotiṣa śiṣya  :::   Vedik Designer   :::   Vastu  śastri  İç Mimar   :::

śiṣya in PJC Devaguru Center India ,  Rama Regional Academy of Vedic Denmark



5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu uyarınca yazılarımın her hakkı saklıdır,  kopyalanamaz.

Bu blogdaki popüler yayınlar

AY BURCUNU NAKŞATRANI BULMAK

ŞANSLI MISIN?

DAŞALAR