VENÜS RETROSU EVLİLİK ZAMANI

                                                     SONBAHAR GELİNLERİNE "EVET"



sakin kal ve mucizelere inan


Yaz gelinleri ne de güzel süzülürler. Bugün evlilik zamanıyla ilgili birkaç basit içerikte bir şeyler yazmak istedim. Favori konum ne de olsa AŞK. 

Kadının doğasında yuvası, erkeğiyle olan mutluluğu, çocukları çok kutsal. Kadına ait iki gezegen çok mühim; Ay ve Venüs. Bu iki gezegenin doğasında su elementi var.  Nemli cilt ve duygusal bir karakter veriyor. Bu iki gezegen insanın tipini bile değiştirir. Buğulu bakışlar, tatlı dudaklar, pürüzsüz bir nemli ten, iyi kalp… Gözyaşlarımız, aşk, tutku bu iki gezegenin etkisinde. Bu gezegenler güçlü olunca erkek de kadın da duygusal filmde kolayca ağlar. Venüs-Ay evlenme gününde çok güzel yerleşirse evlilik ömürlük olur. Venüs-Ay güçlüyse  insanları derinden anlarsın, onlara iyi gelirsin ve sonunda sen beklemesen de çok ünlü olabilirsin. Çünkü insanların kalbine dokunma gücüne sahipsindir.  Onlara keyif verecek işlere adını yazarsın, güzel projeler başlatırsın, insanlar senin yanında mutlu olurlar, seni bırakmak istemezler. Niye bıraksınlar zaten, kendi sıkıntılarında sen varsındır, imdada koşarsın, Venüs-Ay güçlü olan kişinin geniş aurasında ferahlatan bir etki vardır. Bu iki gezegen işte son derece önemli, evlenirken özellikle çok önemli bulundukları burçlar.  Venüs-Ay iyiyse kadın çabuk hamile kalır, erkeğin dölleme gücü de yüksek olur. Erkeğin asıl doğasında tabi Venüs ve Ay değil de ailesine bakmak, onları doyurmak ve kral olma gücü veren Merkür ve Güneş daha güçlü olsa fena olmaz. Bu yüzden erkeğe daha çok güçlü olmak yakışır; yönetsin, ekmeğini taştan çıkarsın. Erkeğe bu doğa verilmiştir. Yönetme gücü- para kazanma gücü eksikse doğum haritası zedelidir belki!’ Erkekler için ayrı bir yazı yazacağım bugün konum evlilikle ilgili. İmza atarken Venüs ve Ay’ın olumlu zamanını seçebilirsek doğum haritamızdaki sert etkileri hafifletebiliriz ve daha mutlu bir adım atabiliriz.  

Ben;
1-   Gelinin evden çıkış anını
2- Allah nezninde yemin edilmesini (imam nikahı veya vedik ritüelde evlenme gibi)
3-Resmi belediye kayıtlarında seromonin imza anını
4-Hem de seromonin bitişini alıyorum.


Bu dördü de ayrı ayrı başka etkiler veriyor. Hepsinin kusursuz olması biraz zor.  Ama %80 olumlu olabilir.
Tabi evlenmek için iki kişinin de hazır olması gerekir. Bu aşamayı atladık diyemiyorum çünkü en çok danışılan konu hayatımda kimse yok niye yok ? oluyor. Su gezegenleri güçlü olan erkekler genelde iş adamı değil sanatçı olur bu erkekler oldukça romatiktirler. Romantik adamı nerede bulacağız diye sordun şimdi biliyorum. Ahh nerde o erkekler diyorsanız bu senin karmandan hayatım. 

Senin doğum haritanda varsa vardır ! yoksa sen bunu yaratmaya gayret edebilirsin (tabi yine doğum haritanda bunu veren başka gezegen yardım etmelidir, ancak öyle olur). Önce bir bakalım senin su elementlerin güçlü mü ? o zaman benzerini çekersin. Romantik ilişki sana gelebilir. Bana niye olmuyor diye üzülme. Su gezegenlerine her gece su döküver. Bu tabi işin şakası. Nasıl su dökeceksin? Su dökmeyi kendi zihnini önce ferahlatmak anlamında kullandım. Geceleri zihnini ferahlatmak için sessiz kalmak şeklinde meditasyon yapabilirsin bunu yapman kolay. Herkes yapabilir bunu, başlamak için özel bir eğitime ihtiyacın yok. Sonra baktın hoşuna gitti, git özel eğitimlere tabi katıl ve ilerlet. Gece yarısına gelmeden, 00:00’dan önce olmalı , daha sonraki saatlerde olmaz; Önce banyonu al sessiz bir yerde otur hiçbirşey düşünmeden 30 dakika gözlerin kapalı olarak kalabilirsin mesela. Lütfen iş arasında öğle arasında otobüste araç kullanırken arada bir boşluk buldum görev icabı yapayım gibi bunu yapma. Bunu da hiç anlamıyorum. Hiçbir fayda görmesin diyemiyorum ama olmaz , bunu deneme lütfen. Evinde odanda kendine en az bir 20 dakika ayırıver canımcım. Bu tarz çalışmalar en az 1 yıl düzenli yapılmalıdır. Çoğunuz klasik bir iş ve dünya yaşamında olduğu için ancak en az 1 yıl diyorum. Ay , geceyi sever, o yüzden meditasyon geceleri  zihni sakinleştirir ve vücut enerjisi de yükselir, su elementi zihin sakinleşince hücrelerde çoğalmaya başlar. Mesela Mars’ı ters MKS, AK , zayıf veya mahapuruşa Ruçhaka olanlar bu tarz meditasyonlar da başarılı olmakta sıkıntı çekerler, onlar da kungfu gibi bir şeyler yapsınlar önce, gerçekten şaka demiyorum. Mars sıkıntılıya güç sorunları vardır bu insanların, zihin sakin değildir.  Bu sıkıntılı enerji muhakkak dejarj edilmelidir. Özellikle Mars 1-7. evlerde çok sıkıntı verir. Hücrelerde su elementi barınmaz bu kişiler kaslı ince veya kuru olurlar. Çabuk sinirlenirler. Mars yaşamı da kısaltabilir hatta. Bu yüzden meditasyon şart canım, Onlara önce kungfu vb… güçlü bir spordan sonra  dejarj olduklarında da meditasyon öneriyorum.  

Mantra çalışması sevenleriniz için çok güçlü basit bir çalışma öneriyorum. Her gece “Hare Rama Krişna” cümlesini 20 dakika tekrarlayabilirsin.  




Geçende Medine Gülüm isimli tatlı okuyucum sordu bunun anlamı nedir? Tabi anlamını bilerek çalışmak kadar güzeli yoktur. Sanskrit lisanda bir dua bu çok eski zamanlara ailt bu yüzden de güçlüdür. Direkt Türkçesi yok . 5000 yıl önceki bir kadim dile ait bir dua. Anlamı: temizleniyorum, ferahlıyorum  ve zenginleşiyorum demek.
 Önce zihin temizlenecek sonra Venüs’üne bakabiliriz. Yukarıdaki adımları bitirmeden direk Venüs’e geçersen romantik bir kişi gelebilir ama seni üzebilir. Bu yüzden ayırd etme gücün için önce yukarıdaki meditasyon ve mantrayı önerdim. En az 6-9 ay çalışılmalı bu arada, bir günde olacak işler değil bunlar. Yıllardır  kimbilir ne hatalar yapıldı bilemiyorum ? Kimbilir neler neler…

Şimdi gelelim Venüs’ten icazet istemeye. Bu işin daha zor kısmı. Bu kısım için herkese uyan özel bir çalışma öneremiyorum işin doğrusu. Çünkü bu çok geniş bir konu. Doğum haritasına özgüdür Venüs çalışmaları. Genelde Lakşmi iyi gelebiliyor. Ama ne kadar işe yarar ezbere bir şey diyemiyorum? Bu yüzden yazıyı okudu gitti buldu ezbere  Lakşmi çalışması yaptı, zarar görmez ama genelde maddi destek hızlanıyor o kadar, bazısı yine mutlu olabiliyor tabi ama evlilik için başka destek gerekebilir. Evlilik sorunları 2ci doğum haritası olan D9 Navamsayla ilgili çünkü. Navamsayı anlamak için önce doğum dakikan tam olacak sonra da anlamını anlamak için en az orta derece vedik bilmek gerekiyor.
Ben bugünlerdeki Venüs retrosundan bahsedeyim biraz. Venüs retrosunda” tatmin olmamış duygularım var, noolur bunlara bir çare…”  diye bağırıyorsun. Bunun özeti bu.  Venüs retrosunda evlenenler eşinden hep daha fazla aşk arayışı içinde kalıyor diyebilirim.  Keza doğum anında retro Venüs ile doğduysan bu yaşamına hakim olan temel duygu oluyor. Venüs Aslan burcunun ilk derecelerinde geri gidiyor. Bu dereceler krallığın kaybedilmesiyle ilgili. Aslan burcunun ilk 13 derecesi olan alanda yıldızlar bir anda parlar yaşamında, gözlerin kamaşır ama sonra? Çok dikkat et! Ah gülüm ne oldu sana misali…. İlk 13 derece sıkıntılıdır ismi de ;Magha Nakşatrası’dır, bunun yüzünden dünya svaşları eski çağlarda pek çok krallığın sonu olmuştur hatta. Magha etkisinde kavimlerin soyu tükenmiştir bu nakşatra bu yüzden dikkate alınmalıdır. Magha ayrıca  Güneş’in doğum günü nakşatrasıdır yani bilirsin Güneş ne kadar sıcak! Magha çok sıcak yakıcıdır. Ay Magha’dan başarılı astrologlar çıkabilir, çünkü gücü yüksektir zihnin, ateş gibidir, atik bir akıl verir. Ama evlilik için sevilmez bu alan. Aslan’ın ilk 13 derecesi olan buradan geçen gezegen olunca o gezegenin doğası neyse bir anda yükselme ve şaşa verir sonra hiç beklemediğin anda ego sorunları yüzünden de bir anda da düşüş ihtimaline karşı dikkatli olmak gerekir. Venüs geri giderken bu günlerde burada bize ne etki verir? Bir anda aşkın senin gözlerini ihtişama boğuyorsa aman bir dur, hımmmm ama acaba mı? Diyorsan gerçekten akıllısın sen. Dua edelim ki ayırd etme gücün yüksek olsun da neyin kandırık neyin hakikat olduğunu anlayasın.
Aslan burcu krallıktır, güç yükselme ve ihtişamdır ama Magha Nakşatrası sıkıntılıdır. Sıkıntı, soyun devamı için önemli olabilir mesela, hayırlı ruhlar doğsun ailende. Gezegenlerin çoğu da Magha’da şu an. Bugün Magha’dfan çok bahettim çünkü 3 gezegen ilk 13 derecede ; Merkür dün geldi Jüpiter geçen ay geldi ve Venüs de geriliyor burada . Büyük ihtişam bunlar. Aman dikkat et sen hep adımlarına ama. Yaşam gücünü de söndürüyor Magha’dan büyük gezegenler geçerken kavimlerin savaşı artıyor. Tabi  geri giden Venüs yapmıyor bunları, Jüpiter Magha’da ilerlediği için oluyor bunlar. Geçen hafta acaip kazalar işittim mesela. Yürüyen merdivenin kapağına düşen ölen insanlar! Ne duydum ne işittim önce!  Çatışmalar arttı, şehitlerim ruhu şad olsun, Nur içinde uyusunlar Mehmetçiklerim, keza elim bombalama yaşamını yitiren onca gencecik ruhlar! İşte bunlar hep ters Magha sayın okuyucum.  Evine ateş düşen bütün ailelere yüreği yanan ailelere de  bu arada sonsuz  sabır diliyorum. Venüs’ü anlatırken bu detaya da değinmek istedim. Venüs ve herhangi diğer gezegen Aslan 13 dereceyi geçtiğinde sorunlar azalır, yok olur. Şu dönem Venüs geri gidiyor hem de bu 13 derecelik dilimde. Hah sonra daha iyi bir yere mi geriliyor?14 Ağustos’ta Yengeç burcunun yine son derecesinde sarpaların evine dönecek yani Aşleşa’ya. Bu da sinirli bir yer. Gezegenler Yengeç’in son 10 derecesindeyse insanlar seni kolayca acıtırlar. 

Sonra remedi şifalarla uğraşmaktansa özetle diyorum ki; Venüs 17 Ekim’de 14 derece Aslan’da olacak nihayet, bu yüzden bu yaz çiftlere sonbahar gelini olmalarını tavsiye ediyorum.  Ben erteleyemiyorum ne yapmam gerekiyor diye soranlar muhakkak olur. Yukarıda verdiğim mantra çalışmasına başla, ayırd etme gücün yükselsin ve etrafından gelen yardımlar çoğalsın. Hepinize mutlu bir yaz diyorum. Bu arada sıcaklar artacak, Jüpiter Aslan malum, büyütücü etkisiyle ateşi yükseltiyor, yukarıda da belirttiğim gibi Magha nakşatrası Güneş’in doğduğu yıldızdır, sıcaklarda geziniyoruz bu aralar. 
Dikkat edin kendinize. Öptüm sarıldım. Sevgilerimle.



NAMASTE  


:::   Jaimini / Parashara Jyotiṣa śiṣya  :::   Vedik Designer   :::   Vastu  śastri  İç Mimar   :::



śiṣya in PJC Devaguru Center India ,  Rama Regional Academy of Vedic Denmark

Bu blogdaki popüler yayınlar

AY BURCUNU NAKŞATRANI BULMAK

ŞANSLI MISIN?

2017