DOLUNAY BOĞA 25 KASIM 2105

Bugün BOĞA burcunda bir dolunay oluşuyor. 
KOKUSU GELDİ AY BOĞA'DA GÜLLERİ TEMSİL EDER BİLİYOR MUYDUNUZ 




aslen bütün çiçekleri bütün güzellikleri Ay Boğa temsil eder, Ay Boğa en çok kıskanılan kişidir. Çünkü asaleti ve çekiciliği diğer kişilerdekinden çok farklıdır. Ay Boğa aslen çiçek bahçesidir. Gayatri Dikşa Gurujim bayan Sarbani Rath Ay boğa burcu, Rohini nakşatrasında,  çok güzel bir sesi var, Emel sayına benzetiyorum onun nezaketini. Niye mi çünkü Emel Sayın'ın da  Ay burcu Boğa ve Rohini üstelik, Rohini bu Boğa içindeki en üstün kategoride, üstün kibarlık ve nezaket verir. Çok iyi bir organizatör, çok sosyaldir herşeyin iyisi onu bulur ve sevgisi asil olur, dişiliği de belirgindir. Zor durumda olanın hastanın da yanındadır. Yine sınıf arkadaşım Ay Boğa Twinkle fashion designer, hergün birbirinden şık sariler giyer. Hepinize çiçek bahçesi kokusunda bir dolunay diliyorum. DOLUNAYDA RIZK MESELELERİ İLGİMİZDE...  Oldukça yüksek enerjili bir dolunay dönemi bu. Boğa burcunda bulunan Ay 3 dereceye gelince ,en yüksek enerjide çalışır. Ay, içsel huzuru, mutluluğu, soframızdaki bolluğu desteklemelidir ki bu alanlar temel insanoğlunun ilk gereksinimleri değil midir? Bugün Ay bu derecen geçecek ve bu isteklerimize IŞIK TUTACAK ÇÜNKÜ DOLUNAY BOL IŞIK anlamına gelir. Bu dereceye yakın oluşan dolunayda bolluk, bereket ve refah konuları gündemimizde olacak. Dolunaya karşı göz atan Satürn açısı bu etkiyi biraz azaltıyor yani isteklerimizi oluştururken rızkımıza ve sevdiklerimize göz dikmiş kişileri gösterir bu. 




Olsun sorun yok ; biraz soğuk savaşabiliriz, Merkür dolunaya yine karşıt açı yapıyor bunun sonucu da bol laf, az icraaatır, cümleler atmosferde uçar, sen dediydin, yok ben dediydim, ben haklıydım yok sen şöyleydin.. gibi konuşmalara takılmayın. Karar verin ve uygulayın. Çünkü bu dolunay Boğa burcunun içindeki Krittika naşkatrasındadır ve bu nakşatra Güneş kadar parlaklık verir, koruyucudur ve negatifi yok edici gücü etkindir. Bu dönem çoluğunu çocuğunu koruma içgüdüsü yüksektir. Rabbim hepimizi RAHMAN VE RAHİM sıfatlarıyla korusun. Bolluk bereketle dolu bir dönem diliyorum. 


HERŞEYİN İYİSİ SİZİ BİZİ BENİ BULSUN E Mİ  













    

                                                              facebook                                                              eğitimler



   Jyotişi  Danışman ::: Jaimini, Parashara śiṣya  ::: İç Mimar  Vastu Şastri    
   İletişim e-mail :  vedikastroloji@yahoo.com    

Bu blogdaki popüler yayınlar

AY BURCUNU NAKŞATRANI BULMAK

ŞANSLI MISIN?

DAŞALAR