VEDİK ASTROLOJİ EĞİTİMİ


S E R T İ F İ K A L I   V E D İ K   A S T R O L O J İ    E Ğ İ T İ M İ 


Sevgili Okuyucularım, 


Merhabalar sevgili dostlarım ve vedik astroloji okuyucularım,
Ben Nandi olarak güzel haberler vermek istiyorum. 1992'de başladığım için bu yıl astroloji hayatımdaki 24.yılımdayım, neredeyse deve tellal pire berber iken başladığım bu kadim ilimde çok uzun yıllar geçirdim. 

Belli bir bilgi olgunluğuna geldim ve artık dedim ki , Türkiyem bu bilgileri öğrensin. Çeşitli internet sitelerinde soru cevaplarla başladığım günlük çalışmalarda vedik astroloijiye her geçen gün ilginin de artması dolayısıyla doğru bir karar verdiğimi görüyorum.

Yıllarımı verdiğim bu bilgiyi gerçekten kadim bir kaynaktan paylaşmak ve Türkiye'mde doğru dürüst kaynaklardan yetişmiş vedik astrologlar görmek istediğim için bu eğitimi açtım. 

Vedik Astroloji Eğitimi Hindistan'da 9 yaşında başlıyor ve 30 yaşında bitiyor. Çok uzun bir deneyim yaşıyorlar. Size de bu kadar güzel eğitimler kısmet olsun inşallah. 
Doğum haritanızda özel gezegen konumları varsa isteğiniz kendiliğinden geliyor ve bilgili öğretmenlere ulaşabiliyorsunuz. 
Ben eğitimlerimi dünyaca ünlü üstad Gurujilerden uzun yıllar yanlarında bulunarak Hindistan'a ve Danimarka'ya giderek , çok meşakkatli yollardan geçerek aldım. İsteyen kendi Gurujisini bulmakta serbest elbette.


Gurujim Saygıdeğer Üstad Öğretmenlerimin cesaretlendiriciliği eşliğinde açtığım Sertifikalı Temel Vedik Astroloji Eğitimi, ilk mezunlarını verirken, yeni ekiple de yola çıktık. 
Temel eğitime aynen Hindistan'da öğretildiği gibi konulara giriş yaptık. Eğitim kendi içinde meşakkatlidir, çok çalışmak ve emek harcamak gerekir, sonucu çok değerlidir çünkü kaderin cilvelerine hamle yapmayı öğreniyoruz; hatta daha önce eğitim alan öğrenciler bu eğitimi çok orjinal bulduklarını ifade ediyorlar. 




Yeni mezunlarımız ise şimdi tezlerini yazmaya hazırlanıyorlar. Eğitimde çalışırken bazen sevindik bazen strese girdik, çünkü doğum haritalarımızın gerçekleriyle yüzleştik. Bazen kahkaha attık, bazen gözyaşlarımız da oldu. Ama asla pes etmedik. Çok değişik konular öğrendik.
Bu büyük Guru'ya Öğretmenime çok şey borçluyum. beni ben yapan, zor anlarımda benim yanımda olan, harita nasıl okunur bana yol gösteren, her istediğim soruyu cevaplamayıp beni araştırmacılığa yönlendiren ve bu yüzden de bugünkü halime gelmemi sağlayan bu Guruya ne kadar teşekkür etsem az. Gurujim kendi kitabı Jyotişa Fundamentals'ı kendi Gurusu benim de yine Öğretmenim olan Pandit Üstad Sanjay Rath'a ve parampara öğretmenlerine adamıştır. Kitabın Türkçe'si inşallah ileriki yıllarda basıma hazır olacaktır. Kadim bilgilerin bize uygun çevirisi gerçekten vakit alıyor çünkü.

Biz Parampara Jyotişi'ler (parampara = kadim öğremenler zincirinden aldığı bilgiyi devam ettirenler) öğretmenlerimize duyduğumuz saygıyı onların değerli öğretilerini insanlığın yararına kullanarak göstermeye çalışmaktayız. Bu yolun zorlukları var elbette. İlgili olan herkeslere de kendi karmalarında başarılar dolu bir yol dilerim.  







"First Turkish Batch of "Jyotişa Fundamentals" was graduated yesterday after one year with great ethusiasm in Istanbul. Fresh Şişyas :)  are now ready to write a thesis what they learned. We worked together, we did sweat,tear, laugh, cry sometimes during topics but we never quit . Im very thankful to my Guruji Visti Larsen to courage me to open such a precious course comes from Parampara Knowledge. My Guruji dedicated his book with immense gratitude at the feet of his Jyotişa Guru, Pandit Sanjay Rath to whom he owes his entire knowledge and livelihood"



EĞİTİM DETAYLARI: Eğitim her ay 16 saat süren 8 aylık modülden oluşur, eğitim yeri İstanbul'dur. Pazar sabahları yapılır.  Sınavlarda başarılı olan ve tezini bitiren öğrenci sertifika alabilir. Detaylar için ön görüşmeye katılabilirsiniz.  Toplantı için randevu talep ediniz. Teşekkürler.  vedikastrolojiegitim@yahoo.com



Namaste

Jyotişa Pandita 

NANDİ Himalaya


Vedik-Hint Astrolojisiyle tanışma serüvenim 1996'da Hindistan'da küçük bir köyde başlamıştı. Akıl-Ruh-Beden üçlemesini mükemmelen birleştiren bu kadim astrolojiye olan ilgim yıllar içinde derinleşti. Son beş yıldır Danimarka'da Üstad Jaimini İleri düzey eğitimlerime devam ediyorum. Ayrıca 2016 yazında Üstad Paraşara ekolünde İngilizce olarak yazdığım 120 sayfalık  bitirme tezimi tamamlayarak, Yeni Delhi Devaguru Akademisi tarafından "Jyotişa Pandita" seviyesi ile onurlandırıldım. Jyotişa Işık astrolojisi demektir. Menşei Hindistan'dır. Vedik Astroloji olarak da adlandırılır. "Pandita" seviyesi Hindistan’da belirli bir düzeye gelmiş yetkin astrologlara Gurusu tarafından verilen ünvandır. Bu bilgilerim eşliğimde temel ve ileri astroloji eğitimlerime katılabilir, kendinizi keşfetmek için danışmanlık isteyebilirsiniz. KÜNYE özgeçmiş..."


Jyotişa Pandita NANDİ Himalaya. Paraşara / Jaimini / Vastu İç Mimari uygulamaları.  Brihaspati Devaguru Center- Hindistan / Rama Mantra Şastra Akademi  Danimarka. İletişim "vedikastroloji@yahoo.com" Facebook Vedik Astroloji Bülteni, VedikAstroloji Blog yazılarımın her hakkı  5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu uyarınca  saklıdır, kopyalanamaz, izinsiz dağıtılamaz.

Bu blogdaki popüler yayınlar

AY BURCUNU NAKŞATRANI BULMAK

ŞANSLI MISIN?

DAŞALAR